Zwroty & wymiany & reklamacje
Adres mailowy do kontaktu w sprawie reklamacji / wymian / zwrotów: m.czachura@kingled.pl
Adres do zwrotów / reklamacji / wymian
kingLED serwis
ul. Grunwaldzka 28
31-524 Kraków
Wypełnienie formularza i umieszczenie go w przesyłce która trafi do nas jest warunkiem koniecznym.
Gwarancja
-Wypełnij formularz
-Wyślij przesyłkę na adres serwisu z dopiskiem gwarancja
Zwroty i wymiany
-Wypełnij formularz
-Zgłoś zwrot / wymianę na adres mailowy m.czachura@kingled.pl
-Wyślij przesyłkę na adres serwisu z dopiskiem zwrot/ wymiana
Czas na zwrot / wymianę
28 dni w sumie
14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu / wymiany
14 dni od dnia zgłoszenia na dostarczenie produktu na nasz adres
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”.
Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych.
Muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.
Przesyłka uszkodzona w transporcie?
Jeśli stwierdziłeś uszkodzenie przy kurierze, najlepiej nie odbieraj paczki, lub sporządź z kurierem protokół szkody.
Jeśli uszkodzenie stwierdziłeś dopiero po rozpakowaniu przesyłki, koniecznie zadzwoń po kuriera lub skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej która dostarczyła twoją przesyłkę (nr infolinii znajdziesz w każdej wyszukiwarce). Kurier musi przyjechać i spisać protokół szkody. Pracownik infolinii ma w obowiązku przyjąć zgłoszenie i podjąć odpowiednie kroki.
Protokół szkody spisany następnego dnia, jest nieważny. Kurierzy dobrze o tym wiedzą więc robią wszystko żeby umówić się na następny dzień.
Nie podlegają zwrotowi
-Produkty zamawiane na specjalne zamówienie w tym taśmy LED zamawiane z cięciem i lutowaniem oraz profile zamawiane docięte na wymiar, nie podlegają wymianie oraz zwrotowi.
-Towary zakupione na fakturę
-Towary zakupione stacjonarnie
Prosimy o przemyślane dokonywanie wyborów i zakupy.
Ważne
-Rozpakowanie towaru nie powoduje utraty możliwości zwrotu, ale produkt trzeba ponownie zapakować
-Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
-W przesyłce zwrotnej musi być dołączony formularz
-W przypadku niespełnienia którejś z powyższych zasad, towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.