Zwroty & wymiany & reklamacje

Adres mailowy do kontaktu w sprawie reklamacji / wymian / zwrotów: m.czachura@kingled.pl

Adres do zwrotów / reklamacji / wymian

kingLED serwis
ul. Grunwaldzka 28
31-524 Kraków

Pobierz formularz zwrotu / wymiany / reklamacji

Czytelne wypełnienie formularza i umieszczenie go w przesyłce która trafi do nas jest warunkiem koniecznym.

Gwarancja

-Czytelnie wypełnij formularz
-Wyślij przesyłkę na adres serwisu z dopiskiem gwarancja

kingLED serwis
ul. Grunwaldzka 28
31-524 Kraków

Zwroty i wymiany

-Czytelnie wypełnij formularz
-Zgłoś zwrot / wymianę na adres mailowy m.czachura@kingled.pl
-Po akceptacji chęci zwrotu, wyślij przesyłkę na adres serwisu z dopiskiem zwrot

kingLED serwis
ul. Grunwaldzka 28
31-524 Kraków

Czas na zwrot / wymianę

28 dni w sumie
14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu / wymiany
14 dni od dnia zgłoszenia na dostarczenie produktu na nasz adres

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”.
Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych. 
Muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.

Przesyłka uszkodzona w transporcie?

Jeśli stwierdziłeś uszkodzenie przy kurierze, najlepiej nie odbieraj paczki, lub sporządź z kurierem protokół szkody.

Jeśli uszkodzenie stwierdziłeś dopiero po rozpakowaniu przesyłki, koniecznie zadzwoń po kuriera lub skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej która dostarczyła twoją przesyłkę (nr infolinii znajdziesz w każdej wyszukiwarce). Kurier musi przyjechać i spisać protokół szkody. Pracownik infolinii ma w obowiązku przyjąć zgłoszenie i podjąć odpowiednie kroki.

Protokół szkody spisany następnego dnia, jest nieważny. Kurierzy dobrze o tym wiedzą więc robią wszystko żeby umówić się na następny dzień. 

Nie podlegają zwrotowi

-Produkty zamawiane na specjalne zamówienie w tym taśmy LED zamawiane z cięciem i lutowaniem oraz profile zamawiane docięte na wymiar, nie podlegają wymianie oraz zwrotowi.

-Towary zakupione na firmę (nie dotyczy firm jednoosobowych)

-Towary zakupione stacjonarnie

Prosimy o przemyślane dokonywanie wyborów i zakupy.

Ważne

-Rozpakowanie towaru nie powoduje utraty możliwości zwrotu, ale produkt trzeba ponownie zapakować
-Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
-W przesyłce zwrotnej musi być dołączony czytelny formularz
-W przypadku niespełnienia którejś z powyższych zasad, towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.